Mannen gezocht en wijziging data voorstelling: Verboden Liefde

Ons project voor het optreden ‘Verboden Liefde’ is van start gegaan. Op de oproep voor projectzang hebben we enthousiaste reacties gekregen, fijn dat het jullie aanspreekt.
Er hebben zich echter meer vrouwen dan mannen aangemeld, dus willen we bij deze specifiek de mannen nogmaals uitnodigen om zich de komende weken alsnog aan te sluiten.

De data voor de voorstelling van dit project: Verboden Liefde zijn gewijzigd naar 8 en 9 december.
Als projectzanger werk je samen met de koorleden toe naar deze uitvoering, die naast de koorzang wordt aangevuld met solo/groepszang, choreografie, tekstvoordracht of sketches. Iedere projectzanger kan ervoor kiezen of hij/zij/hen ook mee wil doen aan deze andere onderdelen van de uitvoering.

Twijfel je nog? Je mag de 1e 3 repetities gratis bijwonen, voordat je definitief besluit lid te worden.