Kom meedoen met ons nieuwe project: Verboden Liefde

Wil je voor een half jaar meedoen met ons? Meld je dan aan als projectzanger.

Als projectzanger werk je samen met de koorleden toe naar onze uitvoering eind november: ‘Verboden Liefde’. Deze uitvoering bestaat naast de koorzang ook uit solo/groepszang, choreografie, tekstvoordracht of sketches. Iedere projectzanger kan ervoor kiezen of hij/zij/hen, naast de koorzang ook mee wil doen aan deze andere onderdelen van de uitvoering.

Iedereen mag meedoen man/vrouw/trans, gay/niet gay. En elk zangniveau is welkom.

Kosten voor meedoen aan dit project: 100 Euro
Periode: van 12 maart tot en met de 2 uitvoeringen op 8 en 9 december (zomerstop 22 juli t/m 27 augustus).
Repeties: zondagavond van 19.30 tot 21.30 in de Gaaspstraat 8, Amsterdam Zuid.

Daarnaast is iedereen ook van harte welkom om lid te worden van het koor. Dan doe je ook mee aan onze andere kortere optredens waarvoor we zo’n paar keer per jaar gevraagd worden. Je mag dan de 1e 3 repetities gratis bijwonen, voordat je definitief besluit lid te worden. Zie verder onder Praktische informatie

Heb je belangstelling om mee te doen met dit project, of om lid te worden van het koor, mail dan naar info@rozenkoor.nl